Kilt 2014.03.03. 23:32

Mit is csinálok?

Mit csinálok én? Normális vagyok egyáltalán? Kitenni az egész családot egy ilyen helyzetnek, hogy elköltözünk a világ másik pontjára, messze mindenkitől, idegen országba? Hogy fog beilleszkedni a gyerek? Elég lesz a fizetésem? Mi van, ha sose szokjuk meg a klímát? Kellett ez? Miért is kell ez nekem, miért akarom én ezt tulajdonképpen, hogy hiányzik a gyerek és a feleségem?

És elölről a kérdések csak úgy visszhangoztak a fejemben. Újra és újra. Így telt az első éjszaka Skóciában. Nem sokat aludtam, a közérzetem is vacak volt. Rendben, nem ez volt az első, hanem a nyolcadik, ti. előző évben kilátogattunk ide egy hétre a kis családdal. Akkor tetszett meg ez a csodálatos hely, gyönyörű volt az idő, mindenki kedves volt, a boltba jók a termékek és nem drágábbak, mint Magyarországon. Van, ami olcsóbb, van ami drágább, kiegyenlítik egymást.

Na, a lakásbérlés, közlekedés, szolgáltatás az drága mulatság, de többet is keresnek az emberek. És nem nézik ki azt, aki külföldi, erre vannak berendezkedve.

Mindezt jó olvasni a blogokon, de biztos így van ez?

Majd kiderül...

WP_000735.jpg

Falkirk Old & St Modan's Parish Church

https://www.google.hu/maps/place/Falkirk+Old+%26+St+Modan%27s+Parish+Church/@55.999934,-3.7853858,17z/data=!4m7!1m4!3m3!1s0x48886fbe00fa6a4f:0xc30dab8665eff5d3!2sFalkirk!3b1!3m1!1s0x0:0x7cf27b4e586cd241

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skociabelulrol.blog.hu/api/trackback/id/tr205836163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása